VIDEO BOGEL NAMPAK PAYUDARA MELIA AIMELIA PERNAH MENGANDUNG

8

VIDEO BOGEL MELIA AMELIA PANAS NAMPAK PAYUDARA PERNAH MENGANDUNG DAN FACEBOOK DIGODAM – MELIA AIMELIA BERI RESPON KONTOVERSI HEROIN KARIPAP-KARIPAP CINTA BERAKSI GHAIRAH 30 SAAT VIDEO LUCAH.

heroin karipap-karipap cinta melia amelia aimelia kian dilanda kontoversi sejak tahun lepas dan kini video bogel nya tersebar malahan facebook nya juga telah godam oleh seseorang dan memuatkan video bogel pelakon berkenaan. berikut adalah maklumat dari http://ohartis.com/ tentang kontroversi dan respon melia berkaitan itu tersebut.

KLIK GAMBAR ADEGAN VIDEO LUCAH MELIA AIMELIA

Cerita tahun lepas Melia didakwa pernah hamil dan menggugurkan kandungan ketika usianya 18 tahun. Dia menepis tomahan tersebut dengan mencabar orang yang menyebarkannya tampil menunjukkan bukti. Apa yang pasti,  dia tidak mengandung dan tidak pernah mengandung! Kini namanya kembali panas apabila video bogel dikatakan miliknya, tersebar di beberapa portal hiburan hanya kerana cincin dipakainya sama, wajahnya mirip dan facebooknya telah digodam. Video berstatus ‘private’ itu ada di dalam facebooknya yang digodam.

KLIK GAMBAR ADENGAN VIDEO LUCAH MELIA AIMELIA

“Melia rasa ia super impose yang dilakukan pihak tertentu untuk menjatuhkan Melia. Melia akui agak terkilan kerana ada pihak suka melihat Melia jatuh dalam industri ini dengan melemparkan pelbagai cerita buruk, walaupun Melia bukanlah sepopular pelakon lain.

“Melia pernah memakai cincin hitam yang diberi bekas teman lelaki. Tetapi cincin itu Melia buang selepas siri jelajah Festival Filem Malaysia (FFM24) yang lalu, atas sebab kami sudah berpisah. Melia juga ada menghubungi portal hiburan itu dan mereka sendiri tidak dapat memastikan bila video itu diambil kerana tidak mengetahui sumber yang menyebarkan video tersebut.”

“Jadi sepatutnya, orang lain tidak boleh menilai hanya kerana cincin itu. Lagipun wajah wanita dalam screenshot itu jauh berbeza dari Melia. Melia tidak kisah mengenai hati dan perasaan saya, tetapi kesianlah pada keluarga yang turut mendapat tempias!”

Laporan Polis?

“Orang kata, kalau melenting, maknanya betul. Diam juga maknanya betul. Tapi buat masa ini, kalau ada yang tanya Melia akan beri penjelasan. Tetapi jika tuduhan ini melampau sangat, Melia tidak teragak-agak mengambil tindakan tegas. Berani kerana benar, takut kerana salah.”

Pernah Mengandung?

Melia juga sempat mengulas mengenai dakwaan hamil dan menggugurkan kandungan sebelum ini kerana risau menjejaskan maruahnya. Jelas Melia, spekulasi itu tersebar apabila ada seorang dari produksi drama lakonannya menegur bentuk badannya yang kelihatan berisi ketika itu.

“Mungkin ada pihak yang dengar dan mengambil serius mengenai perkara itu. Tetapi sejujurnya Melia tidak pernah hamil. Cuma badan berisi kerana terlebih makan. Kita tidak boleh tutup mulut orang”

Apa Perasaan Melia?

“Melia sedih dan terkilan. Apa motif semua ini. Ini maruah diri kita. Bila orang mengaibkan kita, macam nak sorok muka ni. Walaupun semua ini tidak betul, tetapi apa tanggapan orang?”

“Dalam bidang ini niat Melia hanya satu – untuk bantu keluarga. Dulu mak Melia bawak Melia sebagai pelakon tambahan. Daripada situ hasil Melia cari rezeki. Melia rasa sangat-sangat bersalah kepada mak ayah saya. Bila sudah jadi begini, Melia rasa sangat bersalah. Walaupun tidak buat tetapi bila orang cemuh kesannya melibatkan perasaan mak ayah Melia. Bayangkan perasaan ayah Melia, bila orang di tempat kerjanya bertanya tentang ini. Malukan dia.”

“Sudah tentu Melia malu. Walaupun bukan aku, nak cakap apa cakaplah tetapi jangan caci family aku. Bagi Melia orang caci dan hina Melia, rezeki Melia tidak putus, Alhamdulillah setakat ini.”

“Melia terkilan. Selagi boleh buat baik, kita terus buat baik. Itu yang family dan mak Melia ajar. Tetapi bila kita diam, satu persatu macamni berlaku. Sekarang dugaan ini pula. Melia tidak tahu dari mana datangnya. Bila ada dugaan begini, mesti esok luasa ada hikmah selepas ini.  Tetapi Melia tidak sanggup  melihat mak Melia menangis.”

Apa Komen Mak Melia – Norita Abd Basir?

“Saya sedih sangat. Terpulanglah macamana kalau orang di luar mahu percaya atau tidak. Memang benar kenyataan saya, benda gambar ni memang fitnah. Minta tolong sangat jangan percaya benda-benda karut begini. Mengapa orang hina kami sebegini. Memang ada orang mahu tutup pintu rezekinya. Ini bukan sekali, tetapi kali kedua. Jika dulu fitnah mengandung tetapi saya sabar, saya diam.”

“Terpulanglah kepada Allah untuk ampunkan.. Sebagai manusia saya ampunkan sahaja. Orang buat saya tidak apa, jangan buat anak saya sebegini..” – Rayu mak Melia sambil menangis.

Walaupun diduga pelbagai cerita negatif, Melia berkata, dia tidak berhasrat berundur dari bidang yang sudah diceburi sejak tiga tahun lalu. Katanya, dia percaya rezeki yang diberikan ALLAH SWT dan tidak sesekali berputus asa dengan mudahnya kerana kontroversi seperti itu.

Jika tidak benar, kasihan kepada Melia. Dapat dibayangkan perasaannya apabila tempias begini melanda dirinya. Lebih-lebih lagi terpaksa berhadapan dengan ahli keluarga, peminat dan masyarakat. Lebih baik Melia segera membuat laporan polis untuk menjaga perkara ini teus berleluasa. Adat dunia artis begitulah.

Jika benar, apa mahu dibuat nasi sudah menjadi bubur. Mungkin kerana dendam di masa lalu membuatkan perkara ini berlaku. Lebih-lebih lagi Melia baru sahaja memutuskan percintaan bersama teman lelakinya. Pengajaran yang boleh diambil jangan sesekali meletakkan gambar atau video peribadi anda, yang anda tidak mahu tersebar atau ditatapi umum di dalam laman sosial anda

KLIK GAMBAR ADENGAN VIDEO LUCAH MELIA AIMELIA

8 Comments

  1. jahil betul la keterangan dorg pasal rezeki ni…

    ko blakun tunjuk body, ikut ape yg pengarah suh ko buat sampai sanggup tunjuk body ko bleh cakap alhamdulillah padahal yg ko buat 2 jelas lg nyata “HARAM”…

    kembali la kepada ALLAH TAALA…

    cepat2 la insaf sebelum terlambat…

    pasal isu ko ni 2 antara ko nga ALLAH TAALA betul ke x, tp jgn main2 ngan hukum…

    berapi je aku baca ayat ko ni pasal rezeki…

  2. semuanya sama je..kaau dah nama nya artis mesti ada gosip yang akan melibatkan dirinya dan kehidupannya..harap kalian semua bersabar dengan ujian ini…

Leave A Reply