GAMBAR HONEYMOON BEEGO DAN LINDA SEKSI DIKUTUK PEMINAT

0

HONEYMOON DI BALI – GAMBAR BULAN MADU LINDA SEKSI DAN BEEGO DIKUTUK DAYUS OLEH PEMINAT DI LAMAN SOSIAL FACEBOOK

Amboi, Bali adalah pantai seksi ke oleh penggiat seni tanah air kita? Ramai artis dah ke Bali ini dan kebanyakannya pulang membawa kontroversi. terbaru perkahwinan Beego dan Linda Hashim yang dilangsungkan pada 7 jun yang lalu telah memilih Bali sebagai lokasi berbulan madu dan juga pulang membawa kontroversi super duper hangit.

Pasangan ini telah terbang ke Bali pada 19 jun yang lalu bersama jurufoto rasmi mereka. Amboi, siap bawak jurufoto er. Nak dijadikan cerita, Atas “kecerdikan” Linda sendiri telah memuat naik gambar percutian Bulan Madu mereka di Bali dalam keadaan menjolok mata.

Gambar Linda yang seksi itu telah mencetuskan kontroversi dilaman Instagram miliknya. Apa lagi, kecoh lah peminat-peminat mereka terutama apabila mendengar khabar sebelum ini yang Linda Hashim ni buat solat sunat taubat dalam tempoh beberapa hari untuk dinikahkan dulu.

Peminat mestilah “happy” dengan khabar itu yang telah diakui oleh Linda sendiri yang dirinya telah membuat solat taubat. Tetapi gambar yang tersebar ini telah membuat peminat marah dan merasakan Beego sebagai seorang lelaki yang dayus. Bangga agaknya isterinya seksi macam tu.

linda-dan-beego

b2

Tapi masih ada peminat yang menyokong tindakan Linda dan turut mempertikaikan respon peminat yang mengkritik cara pemakaian pelakon kesayangan mereka itu.

b3

Teguran peminat kepada Linda tu mungkin juga kerana mereka sayangkan Linda. Betul, memang susah nak puaskan hati semua orang? Tapi dalam hal ini rasanya, Beego sebagai suami juga ada baik juga kalau dinasihatkan si isteri agar tidak nanti terus menjadi bahan keji orang ramai.

lagi gambar honeymoon Beego dan Linda Hashim

gambar honeymoon beego dan linda hashim

gambar honeymoon beego dan linda hashim

gambar honeymoon beego dan linda hashim

gambar honeymoon beego dan linda hashim

gambar honeymoon beego dan linda hashim

Dan terpulang juga kepada individu untuk membuat penilaian kerana masing-masing mempunyai pendapat tersendiri. – www.illustrasiaku.com

Leave A Reply