10 Comments

  1. kalau dah nama perempuan,memg kene tutup aurat dgn sesiapa sahaja org yg bernama lelaki…melainkan dgn bapa,abg n adik beradik lelaki dan yg sama muhrim..
    ni x,dlm drama bkn main lg ayu je,,,kt luar….er,,,,dunia dunia

  2. Ha Ha Ha….kalo dgn Mamat sepah boleh tunjuk aurat ….ooo tapi dengan orang lain tak boleh sama sekali…malu la….my personal….my privacy…..aduhhh maruah ku dipersendakan Mamat!!…..(apa punya bangang Pak we aku ni pg upload dalam FB)…..sekali lagi ha ha ha……abis tu Mamat dah jadi suami u ke??kasi tunjuk aurat sama dia boleh jer…hu hu…..sampai bila artis kita ni nk di cap bangang dan bengong bila keluarkan statement”………….

  3. hmm…kl dah sebar gmbr ni kira mcm mn plk ye?sy rs xelok sebar gmbr camni even mmg dia xpki tdg dgn mamat tue..sekadar pandangan sy wlpn sy tau mmg blog ni isu semasa..wallhualam…

Ada Sebarang Pendapat? Jom Komen.

Si prega di attivare i Javascript! / Please turn on Javascript!
Javaskripta ko calu karem! / Bitte schalten Sie Javascript!
S'il vous plaît activer Javascript! / Por favor, active Javascript!
Qing dakai JavaScript / Qing dakai JavaScript